• odpowiedzialność

    Pracujemy rozważnie, przewidując konsekwencje naszych działań

  • świeże pomysły

    Unikamy sztampowego podejścia do tematu

  • precyzja

    Dbamy o każdy szczegół - jakość naszych rozwiązań świadczy o nas

  • elastyczność

    Idealne dopasowanie rozwiązań pod Klienta zapewnia najlepszą ergonomię pracy

  • bezpieczeństwo

    Zapewniamy bezpieczne rozwiązania - chronimy nie tylko przed wirusami

  • Praca zespołowa

    Tworzymy zgrany zespół

  • rozwiązania na czas

    Potrafimy działać pod presją czasu

  • bezpieczna przestrzeń

    Zabezpieczamy przestrzeń dla naszych działań

  • cel

    Potrafimy skupić się na celu ważnym dla Klienta

  • wyzwania

    W głębi serca lubimy wyzwania

  • szybka reakcja

    Na awarie reagujemy szybko i precyzyjnie

  • idea

    Potrafimy projektować "od zera"

Facebook-logo

 Sage Symfonia Handel

Sage Symfonia Handel wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową w firmie. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz gwarancję integracji procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.

  

Kluczowe funkcjonalności programu:

wspomaganie sprzedaży i gospodarki magazynowej w firmach rozliczających się pełną księgowością
pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych
pełna obsługa magazynów
obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie
możliwość obsłużenia wieloodziałowości i wielofirmowości
możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu oraz terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów
współpraca z bankami i obsługa płatności elektronicznych
tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji


   
Korzyści biznesowe:

zyskasz szybki dostęp do niezbędnych informacji

podniesiesz komfort codziennej pracy osób zajmujących się sprzedażą i gospodarką magazynową

uzyskasz możliwość wygodnego planowania i prowadzenia określonej polityki sprzedaży w firmie

będziesz mógł rozwinąć biznes na rynki zagraniczne

otrzymasz wysokiej jakości produkt oraz profesjonalne wsparcie naszych ekspertów

 więcej na stronie producenta

W przypadku zainteresowania naszą ofertą, spotkaniem z naszym konsultantem lub prezentacją Systemu Symfonia Handel zapraszamy do kontaktu:

telefon: +48 517 492 575
e-mail:
  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Sage Symfonia Kadry i Płace

 


Sage Symfonia Kadry i Płace 
wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników w małych i średnich firmach. Automatyzuje obliczanie płac i ewidencję czasu pracy. Zapewnia kompleksową obsługę wszystkich form zatrudnienia, w tym również umów cywilno-prawnych. Współpracuje z programem Płatnik w zakresie deklaracji ZUS, umożliwia przygotowanie dokumentów zgodnych z formatem aplikacji SODiR OffLine, minimalizuje ryzyko błędu możliwego w przypadku ręcznego wykonywania tych czynności.

Kluczowe funkcjonalności programu:

zapewnienie wygodnej ewidencji elementów kadrowo-płacowych
automatyzacja comiesięcznego naliczania płac oraz zarządzanie danymi kadrowymi;
wspomaganie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych;
przygotowanie zestawień i dokumentacji kadrowo-płacowej

Korzyści biznesowe:

oszczędzisz czas poświęcony na codzienną obsługę kadrowo-płacową

łatwo przystosujesz program do potrzeb swojej firmy

 podniesiesz komfort codziennej pracy osób zajmujących się działaniami finansowo-księgowymi

uzyskasz gwarancję bezpieczeństwa prawnego oraz zminimalizujesz ryzyko popełnienia błędu

uzyskasz narzędzie do kompleksowej obsługi wszystkich form zatrudnienia pracowników swojej firmy: umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych (np. umowa zlecenie, umowa o dzieło, prawa autorskie, umowa zryczałtowana)

otrzymasz wysokiej jakości produkt oraz profesjonalne wsparcie naszych ekspertów

 więcej na stronie producenta

  

W przypadku zainteresowania naszą ofertą, spotkaniem z naszym konsultantem lub prezentacjąSystemu Symfonia Sage Kadry i Płace zapraszamy do kontaktu:

telefon: +48 517 492 575
e-mail:
  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Każda firma, dbająca o rozwój i ekspansję na rynku dochodzi do punktu, w którym możliwości gromadzenia i przetwarzania informacji determinują jej perspektywy. Pakiet RAKSSQL jest narzędziem rejestrującym wszystkie zdarzenia gospodarcze, zachodzące w firmie oraz pokazującym pełny obraz jej działalności operacyjnej i finansowej. RAKSSQL oparto na jednej wspólnej bazie, w celu integracji informacji w obrębie całego przedsiębiorstwa. Dane wprowadzane do programu są natychmiast dostępne dla wszystkich uprawnionych użytkowników.

Pakiet RAKSSQL powstał na bazie ponad 23-letnich doświadczeń firmy RAKS  w tworzeniu oprogramowania wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem. To produkt całkowicie polski, dostosowany zarówno do krajowych realiów gospodarczych, jak również do standardów Unii Europejskiej.

Zastosowanie

Pakiet RAKSSQL przeznaczony jest dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych. Składa się z kilkunastu modułów, które mogą funkcjonować samodzielnie lub w całości - tworząc jeden system. Zapewnia to możliwość pracy jednostanowiskowej lub pracy w sieci, w tym również pracy zdalnej przez Internet.

 
Bezpieczeństwo inwestycji

W trosce o naszych Klientów i optymalizację kosztów zakupu pakietu RAKSSQL, wprowadziliśmy w ofercie unikatowe rozwiązanie. Klient może wybrać z szerokiej gamy tylko te moduły, które są dla niego niezbędne. Zapewnia to osiąganie najefektywniejszych wskaźników możliwości do ceny zakupu. Dzięki pełnej integracji, rozbudowa pakietu jest szybka i bezproblemowa. Może być wykonana w dowolnym momencie, wraz ze zmianami profilu i potrzeb użytkownika.

Brak dodatkowych opłat licencyjnych

Razem z pakietem RAKSSQL użytkownik otrzymuje nowoczesną i bezpieczną oraz całkowicie darmową bazę danych SQL dla nieograniczonej liczby stanowisk. Zapewnia ona w pełni bezobsługową pracę, eliminuje zarówno koszty szkolenia personelu jak i koszty związane z bieżącą administracją i konserwacją oprogramowania.

 
Możliwość wyboru systemu Linux

RAKSSQL oparto na nowoczesnej bazie danych SQL, która zapewnia pracę w architekturze klient-serwer. Dzięki temu program zapewnia wysoką wydajność i stabilność oraz tak ważne bezpieczeństwo danych. Aplikacja daje możliwość wyboru systemu operacyjnego serwera. Oferowana baza danych SQL znakomicie pracuje zarówno w środowisku Windows jak i Linux. Wykorzystanie darmowego systemu Linux zdecydowanie obniża całkowity koszt związany z zakupem i użytkowaniem oprogramowania.

 

W przypadku zainteresowania naszą ofertą, spotkaniem z naszym konsultantem lub prezentacją Systemu RAKSSQL zapraszamy do kontaktu:

telefon: +48 517 492 575
e-mail:
  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

wdrożenia RAKS Poznań               szkolenia RAKS Poznań             

Sage symfonia

Sage Symfonia to łatwe w obsłudze i zgodne z polskimi przepisami oprogramowanie dla małych firm.

Podstawowe atuty to:
duże możliwości konfiguracyjne
możliwość rozbudowy o własne moduły/raporty
możliwa automatyzacja podstawowych czynności

Program obsługuje wszystkie typy transakcji walutowych dotyczących rynków UE, pozaunijnych oraz walutowy obieg krajowy

Dostępne moduły w ramach serii Sage Symfonia:

Finanse i Księgowość

Kadry i  Płace

Handel

Sage Symfonia Start Księgowość

Sage Symfonia Start Księgowość to pakiet przeznaczony do prowadzenia uproszczonej księgowości oraz fakturowania w firmach niezatrudniających pracowników. Przyspiesza i usprawnia pracę dzięki automatyzacji podstawowych czynności i podpowiedziom kolejnych do wykonania kroków. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Kluczowe funkcjonalności programu:

obsługuje każdą formę księgowości uproszczonej – kartę podatkową, podatkową księgę przychodów i rozchodów oraz ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
umożliwia wykonywanie szczegółowej analizy przychodów i kosztów
pozwala na tworzenie zestawień transakcji z wybranymi kontrahentami za wybrany okres
umożliwia dokonanie szczegółowej analizy struktury przychodów i kosztów
umożliwia prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
posiada mechanizm tworzenia klasyfikacji analitycznej i przypisywania jej elementów do poszczególnych zapisów
pozwala na ewidencję i amortyzację środków trwałych bez limitu ilościowego oraz na rejestrację i rozliczanie remanentów
rozliczanie kosztów użytkowania samochodów prywatnych wykorzystywanych w działalności gospodarczej
obsługuje transakcje wewnątrzunijne
wspiera planowanie oraz prowadzenie sprzedaży
obsługuje płatności i rozrachunki oraz transakcje gotówkowe i bezgotówkowe w firmie
posiada pakiet raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych
współpracuje z modułami dodatkowymi: Raporty graficzne, e-Box dostępnymi w cenie abonamentu oraz z serwisem miedzyfirmami.pl

Korzyści biznesowe:

zapewnienie bezpieczeństwa prawnego - dzięki bieżącym aktualizacjom masz pewność, że prowadzisz księgowość zgodnie z wymaganiami prawnymi

zmniejszone ryzyko popełnienia błędu – program podpowiada kolejne kroki do wykonania zadania. Wbudowane mechanizmy kontroli wewnętrznej zmniejszają ryzyko popełnienia błędu;

szybki dostęp do potrzebnych informacji dzięki różnorodności gotowych raportów i zestawień, które ułatwiają poszukiwanie informacji

 więcej na stronie producenta

Sage Symfonia Start K sięgowość Plus

Pakiet przeznaczony do prowadzenia uproszczonej księgowości, fakturowania oraz rozliczania płac zatrudnionym pracownikom. Automatyzuje podstawowe czynności, dzięki czemu poprawia efektywność codziennych działań. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

 Kluczowe funkcjonalności programu:

obsługuje każdą formę księgowości uproszczonej – kartę podatkową, podatkową księgę przychodów i rozchodów oraz ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
umożliwia wykonywanie szczegółowej analizy przychodów i kosztów
pozwala na tworzenie zestawień transakcji z wybranymi kontrahentami za wybrany okres
umożliwia dokonanie szczegółowej analizy struktury przychodów i kosztów
wspiera prowadzenie ewidencji pracowników oraz wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych
przyspiesza naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
umożliwia prowadzenie rozrachunków z kontrahentami

posiada mechanizm tworzenia klasyfikacji analitycznej i przypisywania jej elementów do poszczególnych zapisów
pozwala na ewidencję i amortyzację środków trwałych bez limitu ilościowego oraz na rejestrację i rozliczanie remanentów
rozliczanie kosztów użytkowania samochodów prywatnych wykorzystywanych w działalności gospodarczej
obsługuje transakcje wewnątrzunijne
wspiera planowanie oraz prowadzenie sprzedaży
obsługuje płatności i rozrachunki oraz transakcje gotówkowe i bezgotówkowe w firmie
posiada pakiet raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych
współpracuje z modułami dodatkowymi: Raporty graficzne, e-Box dostępnymi w cenie abonamentu oraz z serwisem miedzyfirmami.pl

 Korzyści biznesowe:

bezpieczeństwo prawne - dzięki bieżącym aktualizacjom masz pewność, że wystawiasz dokumenty zgodnie z wymaganiami prawa;

 zmniejszone ryzyko popełnienia błędu dzięki podpowiedziom kolejnych kroków działania;

 zapewnienie bogatego zestawu raportów i zestawień, które ułatwią prowadzenie  działalności gospodarczej  i podejmowanie trafnych decyzji;

usprawnienie ewidencji wynagrodzeń dzięki możliwości prowadzenia kartoteki pracowników oraz wsparcie ewidencji wynagrodzeń; szybsze naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy

 więcej na stronie producenta

 
Sage Symfonia Start Faktura

Sage Symfonia Start Faktura przeznaczony jest dla małej firmy handlowej i usługowej nieprowadzącej gospodarki magazynowej. Podpowiada kolejne kroki procesu fakturowania, dzięki czemu usprawnia pracę. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

 
Kluczowe funkcjonalności programu:

roczny dostęp do wszystkich aktualizacji w dzięki zakupowi w modelu abonamentowym
planowanie oraz prowadzenie sprzedaży w warunkach bezmagazynowych
obsługa płatności i rozrachunków
obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie
pakiet gotowych raportów i zestawień.
współpraca z dodatkami: Raporty graficzne, e-Box w ramach abonamentu
współpraca z serwisem miedzyfirmami.pl

wystawianie e-faktur

Korzyści biznesowe:

 bezpieczeństwo prawne - dzięki aktualizacjom masz pewność, że prowadzisz ewidencje zgodnie z wymaganiami prawa

 szybsza i sprawniejsza praca dzięki automatyzacji oraz podpowiadaniu kolejnych kroków działania

 możliwość rozbudowania programu o dodatkowe usługi i moduły - zależnie od potrzeb Twojej firmy

 możliwość ekspansji na rynki zagraniczne dzięki obsłudze eksportu, importu oraz transakcji unijnych

zmniejszone ryzyko popełnienia błędu dzięki wbudowanym mechanizmom kontroli wewnętrznej


więcej na stronie producenta



Sage Symfonia Start Handel

Sage Symfonia Start Handel to program dla firm handlowych i usługowych, prowadzących magazyn. Podpowiada kolejne kroki niezbędne do wystawienia dokumentów, dzięki czemu usprawnia pracę. Wspiera zarządzanie promocjami  oraz umożliwia łatwy dostęp do niezbędnych informacji.  Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.


Kluczowe funkcjonalności programu:

przeznaczony dla firm rozliczających się uproszczona księgowością
obsługuje dokumenty handlowe, magazynowe i kasowe
umożliwia pełną obsługę magazynów
obsługuje transakcje gotówkowe i bezgotówkowe w firmie
obsługuje płatności i rozrachunki
zawiera pakiet raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych
współpracuje z pakietami Księgowość i Księgowość Plus, z opcjami dodatkowymi: Raporty graficzne, e-Box oraz z serwisem miedzyfirmami.pl.
zawiera bogaty pakiet usług

Korzyści biznesowe:

bezpieczeństwo prawne - dzięki bieżącym aktualizacjom masz pewność, że wystawiasz dokumenty zgodnie z wymaganiami prawa;

 skrócenie i ułatwienie procesu sprzedaży dzięki podpowiedziom kolejnych kroków działania

 możliwość planowania promocji i zarządzanie nimi – możliwość łatwego zarejestrowania cenników oraz określenia ich daty obowiązywania. Przy wystawianiu dokumentów sprzedaży, program automatycznie podpowie ceny lub rabat z obowiązującego cennika

zapewnienie bogatego zestawu raportów i zestawień, które ułatwią prowadzenie  działalności gospodarczej  i podejmowanie trafnych decyzji

możliwość ekspansji na rynki zagraniczne dzięki obsłudze eksportu, importu oraz transakcji unijnych

 
więcej na stronie producenta

Blog

  • Od 2015 r. lekarze i fryzjerzy z obowiązkiem posiadania kasy fiskalnej.

    2014-11-04 00:00:00

    Czytaj więcej...

  • Ryczałt dla pracowników wykorzystujących samochód służbowy do celów prywatnych

    2015-02-04 00:00:00

    Czytaj więcej...

  • Papierowe zwolnienia chorobowe przechodzą do historii.

    2015-05-28 00:00:00

    Czytaj więcej...